Опубліковано

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

Електронні листи для магазину e-Commerce

Як власник магазину e-Commerce, Вам не тільки потрібно знайти нових клієнтів, але потрібно максимально використати тих, що у вас є. Ви знаєте, що у вас є чудові продукти, але часто потрібно більше, ніж просто чудові продукти, щоб клієнти поверталися купувати більше.

Світ переживає значні зміни, і ваші клієнти мають багато відволікаючих чинників і проблем. Це не означає, що ви повинні мовчати; натомість важливіше, ніж будь-коли, слідкувати за клієнтами. Вони оцінять нагадування, коли почують коротке повідомлення від вас.

На щастя, за допомогою автоматизації ви можете створювати автоматизовані робочі потоки електронної пошти, які повернуть людей знову на ваш сайт e-Commerce.

Важливість електронних листів

Дослідження MarketingSherpa виявили, що 72% людей віддають перевагу компаніям спілкуватися з ними по електронній пошті в порівнянні з тільки 17% через соціальні медіа.

Електронна пошта продовжує залишатися гнучким і майже універсальним засобом спілкування. Це не контролюється жодною великою корпорацією. Це прямий і простий у використанні, і залишається одним з основних продуктів підтримки зв’язку – майже у всіх є адреса електронної пошти.

Проблема в тому, що багато власників магазинів не знають, яким електронним повідомленням слід розставити пріоритети.
Тож давайте розглянемо три автоматизовані електронні листи, які кожен власник магазину є-Commerce повинен мати, щоб отримати максимальну користь із найменшими зусиллями:

  1. Привітання електронною поштою
  2. Нагадування про покинутий кошик
  3. Електронний лист про повернення

Ми розробляємо інтернет-магазини з автоматизованими потоками електронної пошти.

1. Привітання електронною поштою

Вітальний лист – це перший електронний лист, який клієнт отримує, коли він приєднується до вашого списку. Як випливає з назви, цей тип повідомлень призначений для того, щоб вітати клієнта та підтвердити його підписку, а також надає можливість представити свій бренд.

Клієнти очікують привітальні листи в своїх поштових скриньках, як тільки вони роблять покупки або підписатися на розсилку, так що не розчаруйте. Запишіться вітальний лист, щоб відправити протягом години, поки ваш інтернет магазин в центрі уваги клієнта.

В електронних листах привітання зазвичай мають 50% відкритості. Встановлено, що привітальні листи мають в 4 рази більший коефіцієнт відкриття і 5-кратний рейтинг кліків стандартної маркетингової кампанії електронною поштою. Це потужні речі.

Цей електронний лист від фірмового продавця “Friend of Franki” простий, але ефективний. Цей приклад листа охоплює основи: він підтверджує підписку клієнта, демонструє наряд та пропонує способи підтримувати зв’язок через соціальні медіа. Більше того, він включає код купона, щоб покупці могли отримати $20 від наступної покупки.

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

2. Нагадування про покинутий кошик

В середньому 75% візитів від інтернет-магазинів були покинуті – це багато людей, які переглядають сайти, додаючи предмети у свій кошик, а потім втрачають інтерес і закривають вкладку браузера.

На щастя, за допомогою електронного листа про відмову від кошика ви можете спокусити покупців повернутися на ваш сайт, щоб завершити замовлення.

За даними SalesCycle, 46,1% людей відкривають електронні листи про відмову від кошика, 13,3% клікають всередині електронної пошти, і з цих клацань понад 35% в кінцевому підсумку купують щось. Це відкриття!

Kats Botanicals надсилає електронний лист про покинутий кошик, який показує клієнтам саме те, що вони мали у своєму кошику, а також зображення та ціни. Вони також посилаються на свою контактну сторінку, тому якщо у замовника є якісь питання або проблеми, він може зв’язатися.

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

3. Електронний лист про повернення

Якщо клієнти деякий час були неактивними, ви можете повторно залучати їх електронною поштою.

У більшості магазинів e-Commerce у своєму списку електронних листів є клієнти, які замовкли. Вони, можливо, не відвідували сайт кілька місяців, але якщо у вас є їх електронний лист, вони, можливо, зацікавиляться у якийсь момент! Оскільки ці люди знайомі з вашим брендом, простіше переконати їх знову придбати у вас, ніж здобути абсолютно новий клієнтів. Вам просто потрібно підштовхнути їх, щоб повернутися на ваш сайт і перевірити, що нового.

Електронний лист про повернення на ваш сайт часто має стимул, як знижка або безкоштовна доставка.

Деякі магазини люблять використовувати емоції з фразами на кшталт “ми сумуємо за тобою!” і “куди ти пішов?” нагадавши клієнтам, що вони деякий час не цікавилися вашим сайтом.

Слідкуйте та спілкуйтесь зі своїми клієнтами

Автоматизовані електронні листи знімають величезний тягар від вас та вашої команди, автоматизація
забезпечує, щоб ваші електронні листи надійшли клієнтам у найкращий можливий час.

Три електронні листи, про які ми говорили у цій публікації – привітання електронною поштою, нагадування про покинутий кошик та електронні листи повернення клієнтів – допоможуть вам привітати нових клієнтів, повернути їх у ваш магазин і знову залучати їх, коли вони втрачають інтерес.

GET STARTED FREE

Опубліковано

Три способи використання контент-маркетингу для розвитку вашого Інтернет-магазину

GET STARTED FREE

Існує безліч способів допомогти клієнтам знайти ваш бізнес в Інтернеті, але багато з них вимагають фінансових витрат з вашого боку. На щастя, контент-маркетинг пропонує дешеву альтернативу платним оголошенням. Це демократизує ігрові умови: якщо ви хочете і зможете вкластися в роботу, ви будете успішними навіть без великих фінансових ресурсів.

Давайте визначимо, що таке контент-маркетинг, а потім вивчимо три способи, як він приваблює ваших ідеальних клієнтів.

Що таке контент-маркетинг?

По суті, контент-маркетинг полягає у вирішенні проблем.

У ваших цільових клієнтів виникає питання або проблема, і вони шукають відповіді. Ви пропонуєте товар або послугу, що вирішує їх проблему. Якщо ви надасте їм цінну – і своєчасну – інформацію про свою проблему, вони з більшою ймовірністю оберуть вашу пропозицію як своє рішення. Інформація, яку ви їм надаєте, – це контент-маркетинг.

Контент-маркетинг має різні форми, включаючи:

  • Повідомлення в блозі
  • Підручники
  • Вебінари
  • Електронні книги, путівники та контрольні списки
  • Спеціальні звіти
  • Інфографіка
  • Відео

Незалежно від формату, мета залишається тією ж: дати потенційним клієнтам рішення, відповіді та зрозумілість.

Ось три способи розвивати свій інтернет-магазин за допомогою контент-маркетингу:

1. Залучайте потенційних клієнтів

Без вмісту, наприклад публікацій чи навчальних посібників, ваш веб-сайт покладається на сторінки продуктів. Але не всі знають, що потрібен ваш продукт або що він навіть існує. Люди не прямують до Google для пошуку товару; вони шукають відповідь. Ось одна з причин контент-маркетингу йде рука об руку з оптимізацією пошукових систем .

Припустимо, ваш інтернет-бізнес відносно новий, і друг запитує, чи є у вас страхування відповідальності. Ви запитуєте, для чого вам потрібно страхування відповідальності. Ваш друг просто відповідає: “Тому що у кожного бізнесу є”. Це не дуже допомагає! Так, що ти робиш? Ви перебуваєте в Інтернеті та шукаєте: “чому підприємствам потрібно страхування відповідальності”.

Ви ставите запитання, не шукаючи “найкращих страхових компаній”. Ви не готові купувати страховку, але ваше питання таке, яке в кінцевому підсумку може призвести до покупки. Якщо інформація, яку ви знайдете, переконає вас, що вам потрібно страхування відповідальності, наступним вашим кроком буде пошук страхових постачальників.

У деяких страхових компаніях є повідомлення в блогах, які відповідають на це запитання, а інші – ні. Які компанії відображатимуться в результатах пошуку?

Ось так контент-маркетинг залучає потенційних клієнтів.

Дивіться це в дії: Інтернет-магазини з ефективним маркетинговим вмістом електронної комерції

Приклад для власників собак

Взимку може бути важко для власників собак. Не весело виводити собаку на прогулянку, коли йде дощ, так що ви просто залишаєтесь всередині і грієтесь. Проблема в тому, що ваша собака потребує фізичних вправ. Тому ви можете шукати: “Як я можу підтримувати свою собаку взимку?”

2 Hounds Design, який продає повідки для собак, нашийники та подібні товари, написав допис у блозі з п’ятьма способами, які допоможуть вашій собаці залишатися активною у холодніші місяці.

2Hounds Design post, "Як підтримувати собаку активно взимку"
Фото © https://www.2houndsdesign.com/

Коли ви знайдете відповідь на своє запитання на сайті 2 Hounds Design, ви також можете поцікавитись, щоб побачити, які продукти доступні. Якщо вашому пухнастому другові потрібен новий повідок або комір, ви зробите покупку.

Чи знайшли б ви цей сайт без цієї статті? Вкрай малоймовірно.

2. Виховання веде до успіху

Ви можете зробити одну з двох речей за допомогою нових потенційних клієнтів:

1) Продати їм щось негайно

2) Зберіть їх контактну інформацію та починайте їх залучати на свій ресурс

Другий вибір – це потенційні клієнти, які, можливо, не готові купувати, але хочуть бути в курсі ваших товарів та послуг. Якщо ви запропонуєте їм цінний вміст – електронну книгу чи безкоштовний посібник – вони з радістю передадуть свою електронну адресу або підпишуться на вас у соціальних мережах.

Зараз ваші клієнти – це контакти, і ви тепер можете підтримувати їх, поки вони залишаться у вашому списку розсилки. Поки ви продовжуєте створювати новий вміст – повідомлення в блогах, відео, PDF-файли, інфографіку, вебінари – надішліть це у свій список електронних листів та опублікуйте його у своїх облікових записах у соціальних мережах.

Постійно надаючи контент, який вирішує проблеми та відповідає на запитання, люди починають довіряти вам як джерелу цінної інформації.

Коли вони будуть готові купити, вони оберуть вас.

3. Перетворення потенційних клієнтів на покупців

Залежно від проблеми, яку ви вирішуєте, деякий вміст може одночасно продавати рішення та посилатися на відповідні сторінки продуктів одночасно.

Вирішення проблем за рахунок продажів, пропонуючи конкретні предмети, які читачі можуть використовувати для запрошення людей на весільну вечірку.

Але ви все ще можете конвертувати читачів у клієнтів за допомогою публікацій блогу, які не стосуються конкретно вашої продукції.

Gorilla Printing, друкарня великого формату, що базується в Нью-Йорку, написала публікацію в блозі, де пояснюється, як працює друк великого формату. Вони показують кілька прикладів і дають детальну інформацію про процес. Якщо ви перейдете на сторінку, ви побачите чат в кутку. У читачів можуть виникнути додаткові запитання, які вони можуть задати безпосередньо на пошті, не потребуючи навігації в іншому місці.

Повідомлення в блозі Gorilla Printing "Пояснення друку широкоформатного формату"
Фото © https://gorillaprinting.com/

Gorilla Printing використовує контент-маркетинг для залучення потенційних клієнтів, а потім пропонує додаткові способи взаємодії з ними. У блозі, і, безумовно, під кінцем, ви завжди повинні дати читачеві наступний крок. Як мінімум, вам слід запропонувати їм спосіб зв’язатися з вами – як чат-робот або посилання на вашу сторінку контактів – або безкоштовну пропозицію в обмін на їхню електронну пошту. Хоча це може не призвести до негайного продажу, продовження залучення потенційних клієнтів збільшує шанси на те, що вони стануть платниками.

Чи простий маркетинг контенту електронної комерції?

Так і ні. Хоча вам потрібно надати точну правдиву інформацію, вам не потрібно писати статтю щотижня для досягнення поставлених цілей.

Однак вам потрібно публікувати вміст послідовно. Для багатьох це найважча частина. Кілька випадкових публікацій блогу навряд чи вплинуть на трафік вашого сайту. Створіть план публікації певної кількості публікацій в блозі за певний проміжок часу – можливо, одну публікацію кожні два тижні.

Пишіть про теми, якими ви захоплюєтесь, і які можуть мати відношення до вашого бізнесу. Вислухайте клієнтів і візьміть на замітку найчастіші запитання, які вони задають. Потім відповідайте їм письмово.

Найважливіша річ? Розпочати.

GET STARTED FREE