Опубліковано

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

Електронні листи для магазину e-Commerce

Як власник магазину e-Commerce, Вам не тільки потрібно знайти нових клієнтів, але потрібно максимально використати тих, що у вас є. Ви знаєте, що у вас є чудові продукти, але часто потрібно більше, ніж просто чудові продукти, щоб клієнти поверталися купувати більше.

Світ переживає значні зміни, і ваші клієнти мають багато відволікаючих чинників і проблем. Це не означає, що ви повинні мовчати; натомість важливіше, ніж будь-коли, слідкувати за клієнтами. Вони оцінять нагадування, коли почують коротке повідомлення від вас.

На щастя, за допомогою автоматизації ви можете створювати автоматизовані робочі потоки електронної пошти, які повернуть людей знову на ваш сайт e-Commerce.

Важливість електронних листів

Дослідження MarketingSherpa виявили, що 72% людей віддають перевагу компаніям спілкуватися з ними по електронній пошті в порівнянні з тільки 17% через соціальні медіа.

Електронна пошта продовжує залишатися гнучким і майже універсальним засобом спілкування. Це не контролюється жодною великою корпорацією. Це прямий і простий у використанні, і залишається одним з основних продуктів підтримки зв’язку – майже у всіх є адреса електронної пошти.

Проблема в тому, що багато власників магазинів не знають, яким електронним повідомленням слід розставити пріоритети.
Тож давайте розглянемо три автоматизовані електронні листи, які кожен власник магазину є-Commerce повинен мати, щоб отримати максимальну користь із найменшими зусиллями:

  1. Привітання електронною поштою
  2. Нагадування про покинутий кошик
  3. Електронний лист про повернення

Ми розробляємо інтернет-магазини з автоматизованими потоками електронної пошти.

1. Привітання електронною поштою

Вітальний лист – це перший електронний лист, який клієнт отримує, коли він приєднується до вашого списку. Як випливає з назви, цей тип повідомлень призначений для того, щоб вітати клієнта та підтвердити його підписку, а також надає можливість представити свій бренд.

Клієнти очікують привітальні листи в своїх поштових скриньках, як тільки вони роблять покупки або підписатися на розсилку, так що не розчаруйте. Запишіться вітальний лист, щоб відправити протягом години, поки ваш інтернет магазин в центрі уваги клієнта.

В електронних листах привітання зазвичай мають 50% відкритості. Встановлено, що привітальні листи мають в 4 рази більший коефіцієнт відкриття і 5-кратний рейтинг кліків стандартної маркетингової кампанії електронною поштою. Це потужні речі.

Цей електронний лист від фірмового продавця “Friend of Franki” простий, але ефективний. Цей приклад листа охоплює основи: він підтверджує підписку клієнта, демонструє наряд та пропонує способи підтримувати зв’язок через соціальні медіа. Більше того, він включає код купона, щоб покупці могли отримати $20 від наступної покупки.

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

2. Нагадування про покинутий кошик

В середньому 75% візитів від інтернет-магазинів були покинуті – це багато людей, які переглядають сайти, додаючи предмети у свій кошик, а потім втрачають інтерес і закривають вкладку браузера.

На щастя, за допомогою електронного листа про відмову від кошика ви можете спокусити покупців повернутися на ваш сайт, щоб завершити замовлення.

За даними SalesCycle, 46,1% людей відкривають електронні листи про відмову від кошика, 13,3% клікають всередині електронної пошти, і з цих клацань понад 35% в кінцевому підсумку купують щось. Це відкриття!

Kats Botanicals надсилає електронний лист про покинутий кошик, який показує клієнтам саме те, що вони мали у своєму кошику, а також зображення та ціни. Вони також посилаються на свою контактну сторінку, тому якщо у замовника є якісь питання або проблеми, він може зв’язатися.

Три необхідні електронні листи для кожного магазину e-Commerce

3. Електронний лист про повернення

Якщо клієнти деякий час були неактивними, ви можете повторно залучати їх електронною поштою.

У більшості магазинів e-Commerce у своєму списку електронних листів є клієнти, які замовкли. Вони, можливо, не відвідували сайт кілька місяців, але якщо у вас є їх електронний лист, вони, можливо, зацікавиляться у якийсь момент! Оскільки ці люди знайомі з вашим брендом, простіше переконати їх знову придбати у вас, ніж здобути абсолютно новий клієнтів. Вам просто потрібно підштовхнути їх, щоб повернутися на ваш сайт і перевірити, що нового.

Електронний лист про повернення на ваш сайт часто має стимул, як знижка або безкоштовна доставка.

Деякі магазини люблять використовувати емоції з фразами на кшталт “ми сумуємо за тобою!” і “куди ти пішов?” нагадавши клієнтам, що вони деякий час не цікавилися вашим сайтом.

Слідкуйте та спілкуйтесь зі своїми клієнтами

Автоматизовані електронні листи знімають величезний тягар від вас та вашої команди, автоматизація
забезпечує, щоб ваші електронні листи надійшли клієнтам у найкращий можливий час.

Три електронні листи, про які ми говорили у цій публікації – привітання електронною поштою, нагадування про покинутий кошик та електронні листи повернення клієнтів – допоможуть вам привітати нових клієнтів, повернути їх у ваш магазин і знову залучати їх, коли вони втрачають інтерес.

GET STARTED FREE